Pamiętaj:
- uważaj na własne uczucia,
- unikaj protekcjonalnego zachowania,
- wstrzymaj się z pochopną, zbyt szybką oceną sytuacji,
- nie daj się sprowokować,
- stawiaj granice,
- nie składaj obietnic, których nie mamy zamiaru dotrzymać,
- zachowaj świadomość, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy Twój zakres odpowiedzialności za daną sprawę,
- bądź uczciwy i szczery – jeśli czegoś nie dopatrzyłeś, powiedz to. Jeśli coś jest niemożliwe do załatwienia, również to powiedz.
Praktyka czyni mistrza i z pewnością po kilku próbach będziesz umiał bez emocji postępować zarówno z agresywnym, jak i z roszczeniowym klientem.
Więcej sposobów na skuteczną pracę z lokatorami poznasz podczas szkolenia: "Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami", które odbędzie się 9 czerwca 2016 w Warszawie. ZMIENIONY TERMIN SZKOLENIA!
Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami. Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info.
Warsztaty organizujemy z myślą o:
- kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
- pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
- firmach zarządzających nieruchomościami,
- zarządach wspólnot mieszkaniowych,
- zarządcach zasobów komunalnych.
Data szkolenia: 12 maja 2016
Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa
Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych)
Cena uczestnictwa: 550 zł netto (dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto).
Zgłoszenia: Katarzyna Zaręba, tel. 22 512 60 83, kom. 501 333 717, faks 22 810 27 42, e-mail: kzareba@medium.media.pl
Uczestnicy szkolenia otrzymają:
- materiały szkoleniowe,
- certyfkat poświadczający udział w warsztatach,
- kawę, herbatę, przekąski,
- książkę A. Dessoulavy-Śliwińskiej "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami".
Celem warsztatów jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach. Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników. Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem.