Praktyka czyni mistrza, czyli jak postępować z agresywnym i roszczeniowym lokatorem
Praca zarządcy / administratora nieruchomości wiąże się w dużej mierze z wchodzeniem w interpersonalny kontakt z lokatorami, serwisantami. Sztuką jest w takiej sytuacji jak najszybsze i bezkonfliktowe załatwienie trudnej lub pilnej sprawy.
2016-05-04, 10:16

Pamiętaj:

  • uważaj na własne uczucia,
  • unikaj protekcjonalnego zachowania,
  • wstrzymaj się z pochopną, zbyt szybką oceną sytuacji,
  • nie daj się sprowokować,
  • stawiaj granice,
  • nie składaj obietnic, których nie mamy zamiaru dotrzymać,
  • zachowaj świadomość, gdzie się zaczyna, a gdzie kończy Twój zakres odpowiedzialności za daną sprawę,
  • bądź uczciwy i szczery – jeśli czegoś nie dopatrzyłeś, powiedz to. Jeśli coś jest niemożliwe do załatwienia, również to powiedz.

Praktyka czyni mistrza i z pewnością po kilku próbach będziesz umiał bez emocji postępować zarówno z agresywnym, jak i z roszczeniowym klientem.

Więcej sposobów na skuteczną pracę z lokatorami poznasz podczas szkolenia: "Rozwijanie umiejętności społecznych w praktyce zarządzania nieruchomościami", które odbędzie się 9 czerwca 2016 w Warszawie. ZMIENIONY TERMIN SZKOLENIA!

Szkolenie poprowadzi Anna Dessoulavy-Śliwińska – autorka podręcznika "Psychologia w zarządzaniu nieruchomościami", specjalistka w zakresie relacji interpersonalnych i procesów grupowych. Od lat prowadzi szkolenia z umiejętności psychospołecznych dla zarządców nieruchomości i pośredników w obrocie nieruchomościami. Jest autorką licznych publikacji w miesięczniku "Administrator" i na portalu administrator24.info.

Warsztaty organizujemy z myślą o:

  • kadrze zarządzającej spółdzielni mieszkaniowych,
  • pracownikach spółdzielni mieszkaniowych,
  • firmach zarządzających nieruchomościami,
  • zarządach wspólnot mieszkaniowych,
  • zarządcach zasobów komunalnych.

Data szkolenia: 12 maja 2016

Miejsce szkolenia: Grupa MEDIUM, ul. Karczewska 18, 04-112 Warszawa

Godziny: 9.00-15.00 (8 godzin lekcyjnych)

Cena uczestnictwa: 550 zł netto (dla prenumeratorów "Administratora" OKAZJA: 400 zł netto).

Zgłoszenia:  Katarzyna Zaręba, tel. 22 512 60 83, kom. 501 333 717, faks 22 810 27 42, e-mail: kzareba@medium.media.pl

Uczestnicy szkolenia otrzymają:

Celem warsztatów jest pogłębienie umiejętności m.in. z zakresu komunikacji, negocjacji i skutecznego prowadzenia zebrań we wspólnotach czy spółdzielniach. Szkolenie będzie miało formułę wykładu z elementami pracy grupowej uczestników. Udział w warsztatach zostanie poświadczony certyfikatem. 

KONTAKT / AUTOR
Aleksandra Cybulska
Manager ds. marketingu internetowego
Grupa MEDIUM
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.